Комунальний заклад "Софіївський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Лозуватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області

 





http://sonechko19.klasna.com

Філіонова Тамара Іванівна

Філіонова Тамара Іванівна

  • освіта:Дніпропетровське педагогічне училище;
  • спеціальність:дошкільне виховання;
  • кваліфікація: вихователь дитячого садка;
  • на посаді вихователя – з 1973 року;
  • стаж педагогічної роботи – 46 років;
  • методична проблема, над якою працює педагог: «Використання народознавчого матеріалу з метою збагачення життєвого досвіду малят»;
  • педагогічне кредо: «До кожної дитини ключ знайти, з любов’ю серце їй віддати»
  • день народження – 16 грудня;
  • хобі: співи.

 

       У 2018-2019 навчальному році проходить чергову атестацію 1 педагог:
Філіонова Тамара Іванівна, вихователь, на відповідність раніше присвоєному 11 тарифному розряду.

        З метою оптимізації та упорядкування проходження атестації у ДНЗ для Філіонової Т. І., яка підлягала атестації проведено ряд заходів, а саме:
- складені індивідуальні плани роботи на час атестації;
- ознайомлено із Положенням про атестацію педагогічних працівників та алгоритмом атестації;
-  контроль завідувачем:
* ділова документація, робота з батьками;
*логіко-математична компетенція, ознайомлення з довкіллям та природою, навчання дітей грамоти; соціалізація, виконання режиму дня у групі;
* здоров'я і фізичний розвиток, культурно-гігієнічні навички у дітей;
*ігрова і трудова діяльність; створення сприятливих умов для збереження та розвитку психічного здоров'я дітей;
* художньо-продуктивна діяльність, патріотичне виховання;
* художньо-мовленнєва компетенція, зв'язне мовлення.

       На час атестації вихователь своєчасно пройшла курсову перепідготовку та має відповідне посвідчення:
Філіонова Т. І. – жовтень 2018 рік «Вихователі ДНЗ, які не мають категорії», при ДАНО; в закладі працює з червня 2016 року, має середню-спеціальну освіту, у 1981 році закінчила Дніпропетровське ПУ, стаж педагогічної роботи 46 років.

     Педагогічним працівником були проведені заходи: відкриті заняття (жовтень 2018 рік «Кольорова казка», січень 2019 рік «Скажемо «ні» негідним вчинкам», у квітні 2019 року пройде відкрите заняття «Весна квітами багата» (сенсорний розвиток)), перегляд організованої ігрової діяльності (фізкультурна розвага «Малята-здоров′ята», «На допомогу іграшкам», «Веселі старти»), театральна діяльність (вересень 2018 року«Колобок», «Соломяний бичок»), розваги,тематичні свята (свято Осені, Новорічний ранок, Свято мами, випускне свято 2017 році, Різдво, Стрітення, Великоднє свято, День Перемоги, День захисту дітей, День Незалежності України, День села, День сільського господарства, День памяті Шевченко) робота з батьками (батьківські збори, свята, розваги, консультації, щоденні бесіди та інше), участь в житті села, відвідування методичних обєднань, семінари, тренінг грудень 2016 року по жовтень 2017 року «Соціалізація дитини з особливими потребами в закладах освіти» тощо. Є активним учасником педагогічних рад, виробничих нарад, нарад при завідувачеві.  На педагогічній раді у лютому 2019 року Філіонова Т. І. звітувалася перед колективом про свою роботу в між атестаційний період.
     Виходячи з аналізу роботи вихователя у міжтестаційний період встановлено:
 ФІЛІОНОВА ТАМАРА ІВАНІВНА, володіє широким спектром стратегій навчання та виховання, технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей, активно використовує інформаційно-комунікаційні технології  в освітньому процесі. Постійно вдосконалює свій професійний рівень Займається додатковою освітою та інші. Велику увагу приділяє формуванню сенсорно-пізнавальних і математичних еталонів та уявлень, навчанню дітей самостійно і нестандартно міркувати, обґрунтовувати свою точку зору. Вважаючи патріотичне виховання одним із ефективних засобів формування особистості малят, систематизує та упорядковує матеріали щодо народних звичаїв та традицій українського народу з дошкільниками. У дошкільному закладі по створенню освітнього простору щодо формування патріотичних почуттів засобами музейної педагогіки співпрацює з мешканцями села щодо поповнення дошкільної світлиці новими предметами побуту, вивчає з дітьми українські народні пісні тощо.
     Уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них. Має сформовані особистісні цінності та позитивну соціальну орієнтацію; готовність до конструктивної взаємодії.
     Філіонова Т. І. на даний час працює з дітьми раннього та молодшого віку. Володіє набором варіативних методик, здійснює їх відбір та уміло застосовує у роботі з малюками. Вміє продумувати та використовує нестандартні форми проведення заняття; вдосконалює свій професійний рівень, використовує диференційований та індивідуальний підхід до вихованців. В роботі з малюками широко використовує пальчикові ігри, які мають ефективний вплив на розвиток дітей раннього віку. Тамара Іванівна належного значення приділяє емоційному розвитку дітей, розвитку комунікативних здібностей; вихованню доброзичливого ставлення до оточуючого світу. Під час проведення різних видів роботи з дітьми перевагу надає ігровим методам і прийомам, що сприяє невимушеному засвоєнню кожною дитиною необхідних знань, умінь, навичок, створює умови для повноцінного розвитку дітей.

     Вихователь своєчасно була ознайомлена з характеристикою, мала можливість зіставити особисту оцінку своєї професійної діяльності з оцінкою наданою завідувачем.