Комунальний заклад "Софіївський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Лозуватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області

 





Річний звіт закладу

Звіт завідувача Софіївського ЗДО «Сонечко»
Пухальської Яни Миколаївни 

за 2022/2023 н.р.

КЗ «Софіївський ЗДО (ясла-садок) «Сонечко» Лозуватської сільської ради розрахований на 20 місць. В умовах сьогодення організація роботи в ЗДО  здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану» від 20.03.2022р. № 2126/9, ст.15.п.4 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»,  Постанови Кабінету Міністрів України № 86 від 27 січня 2021 р. про зміни  до постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. №305 «Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад», Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234), Постанови КМУ № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»; Наказу МОН № 33 від 12.01.2021 року «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція»;  Листа МОН № 1/9-148 від 16.03.21 року «Щодо методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти»; Листа МОН № 1/3845-22 від 02.04.2022р. «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні», «Про особливості застосування норм трудового законодавства, дистанційної форми роботи під час дії правового режиму воєнного стану», Листа МОН № 1/3378-22 від 07.03.2022р. «Про практику застосування трудового законодавства у галузі освіти і науки під час дії правового режиму воєнного стану», Листа МОН № 1/8504-22 від 27.07.2022р. «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 н.р.», Указу Президента України № 94/2021 від 12.03.21 року «Про Національну молодіжну стратегію до 2030 року»; Наказу ДСЯОУ № 01-11/71 від 30.11.2020 року «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти»;  Розпорядження КМУ № 1233-р від 09.10.2020 року «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року»; Листа МОН від 12.12.2019 №1/9-766 «Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками», листа  МОН від 12.12.2019 №1/9-765 «Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти», листа від 19.04.2018 №1/9 – 249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної  та початкової освіти»,  Наказу МОН № 1214 від 30.09.2020 року «Про затвердження типових програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щодо запобігання проявам насильства»; Листа МОН № 1/9-436 від 14.08.2020 року «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»; Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 № 446),  Листа МОН №1/9-344 від 07.07.2021 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік»; Листа МОН від 27.09.2010   № 1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку», інших нормативно-правових актів та власного Статуту.

Основним завданням колективу закладу дошкільної освіти є розвиток, збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільників, забезпечення якісної підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в Софіївській гімназії. Діти старшого дошкільного віку повинні досягти певного рівня розумового й емоційно–вольового розвитку, володіти розумовими операціями, вміти узагальнювати й диференціювати предмети і явища довкілля, планувати свою діяльність і здійснювати самоконтроль, тому діяльність колективу підпорядкована ефективній організації освітньої діяльності дошкільників, формуванню початків духовної культури дитини, поваги до державних символів та громадських цінностей, розширенню знань про природу рідного краю, народні ремесла, звичаї та традиції.

Також, враховуючи методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України «Щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану», «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», «Щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами  та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях», спираючись на  «Пам`ятку керівника закладу дошкільної освіти щодо організації роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності», актуальними напрямами роботи нашого закладу залишаються наступні: організація безпечного освітнього простору в ЗДО та психологічний супровід учасників освітнього процесу. 

Безпосереднє керівництво діяльністю закладу дошкільної освіти здійснює керівник Пухальська Я. М., яка організовує та контролює  роботу всіх служб наказами різного характеру. Книги кадрових наказів, наказів з основної та адміністративно – господарчої діяльності ведуться окремо. Розробка заходів щодо виконання рішень колегій, нормативних та інших документів ведеться своєчасно. На основі аналізу освітньої  роботи визначаються проблемні завдання колективу, формуються теми нарад при керівнику.

У  2022 – 2023 навчальному  році у закладі дошкільної освіти виховувалась 23 дитини. У  закладі  функціонувало 1  група.

Упродовж 2022-2023 навчального року педагогічний колектив закладу дошкільної освіти працював над такими пріоритетними завданнями:

  1. Створити максимально безпечні умови для вихованців на період правового режиму воєнного стану в Україні. Продовжувати роз’яснювальну роботу серед педагогів, батьків та здобувачів освіти про безпечну поведінку в умовах війни.
  2. Надання педагогами психологічної допомоги дітям, які переживають вплив кризових подій, навчання їх технікам зняття психологічного напруження.
  3. Удосконалювати роботу по використанню педагогами сервісів і інструментів комунікації в онлайн-режимі, які є часто ефективними та корисними в режимі військового стану для розміщення рекомендацій батькам, консультацій, зустрічей, конференцій, проведення онлайн-батьківських зборів.
  4. Формувати соціально-економічну компетентність дітей, елементарні економічні та логіко-математичні  уявлення дітей старшого дошкільного віку як  складової у підготовці до успішного навчання в умовах Нової української школи.

Освітній процес у дошкільному закладі забезпечували 2 педагогічних працівника, у тому числі: керівник.

         З метою реалізації головних завдань адміністрацією   закладу, на основі діагностики самооцінки педагогів та оцінки адміністрації, був переглянутий рівень професійної майстерності педагогів, сплановані різні форми методичної роботи з кадрами, які забезпечили необхідний рівень знань, умінь та навичок у досягненні мети. Протягом навчального року підвищили свій професійний рівень на курсах при ДАНО Тацій О. М. та Пашкова Ю. І. (звільнилася з 31.08.2023 р.).

У 2023 році атестуючих педагогів не було.

Підвищенню професійної компетентності педагогів та результативності освітньої  роботи з дітьми дошкільного віку сприяла активна участь педагогів  закладу дошкільної освіти  в методичній роботі. Вихователі всіх груп систематично відвідували онлайн консультації , вебінари та онлайн лекції, у тому числі присвячені особливостям роботи під час дії правового режиму воєнного стану, навчанню практикам з надання першої медичної допомоги у разі поранення та психологічної підтримки.

Зміст освітнього  процесу в закладі дошкільної освіти визначався Базовим компонентом дошкільної освіти й реалізувався через програму розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

З метою поліпшення якості освітнього процесу в роботі з дітьми педагогічні працівники використовували парціальні програми:  з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»; програму художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку  «Радість творчості»; програму з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку «Казкова фізкультура».

Крім вищезазначеного програмового забезпечення, при організації роботи з дітьми дошкільного віку педагоги ЗДО керувались  Переліком навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти i науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2022/2023 навчальному році, затвердженим наказом МОН від 14.09.2022р. № 1/10686-22 .

Новий навчальний рік розпочався із свята «День знань» в онлайн режимі.

З метою формування  у дітей уявлення про здоровий спосіб життя, сприяння зміцненню фізичного та психічного здоров’я дітей, підвищенню рухової активності у вересні в закладі проведений олімпійський тиждень під девізом «Здорова дитина  - здорова нація». З дітьми середнього дошкільного віку проведений спортивний квест «Фестиваль здоров’я».

Завідувач Пухальська Я. М.  надала  педагогам консультацію : «Новий формат взаємодії з батьками».

З метою формування  сприятливого психологічного клімату в колективі; поліпшення взаємодії між  педагогами; закріплення   вміння працювати в команді; розвитку комунікативних навичок педагогів;  в жовтні завідувач  провела для педагогів  семінар-практикум «Розвиваємо професійну мобільність педагогів».

Цифрова грамотність – запорука професійного росту педагогів. З цією метою завідувач провела майстер-клас «Цифрова грамотність педагогів. Медіа-дидактичні та технічні засоби на службі в педагога».

Семінар-практикум проведений вихователем Оленою Тацій «Любов до дітей – основа педагогічної майстерності»  був наповнений практичними вправами та іграми, оскільки в дошкіллі, перші дні в садочку для маленької  дитини  завжди переповнені враженнями, надіями, сподіваннями. Вона вірить, що в цьому новому світі буде успішним, захищеним і щасливим. Що у нього з'явиться багато друзів, вихователька буде любити, поважати, часто хвалити, а мама з татом і бабуся з дідусем - пишатимуться нею.

В закладі   дошкільної  освіти було проведено Тиждень безпеки дорожнього руху. Педагоги знайомили вихованців із правилами поведінки на дорогах, у громадському транспорті, виховували дбайливе ставлення до свого здоров’я і життя. А також прийняли участь у розвазі   «Правила дорожні знай – про безпеку пам’ятай».

В жовтні 2022  року у зв’язку з проведенням цілеспрямованої роботи щодо профілактики травматизму, з метою вивчення та дотримання правил поведінки під час виявлення підозрілого предмету, для просвітницької роботи з дітьми із питань мінної безпеки, збільшення відчуття захищеності в учасників освітнього процесу, виховання поважного ставлення до безпеки людини, формування в підростаючого покоління світоглядних те естетичних основ здорового способу життя, підняття рівня інформаційно – просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності дошкільників  в ЗДО проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. 

Проведено анкетування педагогів та батьків з питання правового виховання дітей та безпеки життєдіяльності дітей.

Завідувач  провела для педагогів  круглий стіл «Становлення компетентносте дитини в різних дитячих видах діяльності» під час якого педагоги закріпили знання про компетентності. Пригадали, що це  динамічна комбінація цінностей та ставлень, знань, умінь і навичок, які визначають здатність скористатися знаннями або шукати інші знання, що й характеризує важливішу життєву компетентність, здатність особи успішно розв’язувати життєві проблеми, провадити подальшу навчальну та професійну діяльність, реалізувати освіту впродовж життя. Сформована життєва компетентність базується та характеризується через сформовані наскрізні вміння: аналітичне мислення; здатність працювати в команді; оцінювати ризики та приймати рішення; розрізняти та конструктивно керувати емоціями; логічно обґрунтовувати свою позицію.

Природа – могутнє джерело пізнання, яке через спілкування розкриває людині свої таємниці й робить її більш чутливою до навколишнього світу.  У листопаді 2022 року заклад взяв участь у  конкурсі  «За чисте довкілля».

З метою розвитку у дітей рухової сфери, фізичних якостей і творчих здібностей, виховання морально-вольових якостей, підвищення інтересу в дошкільників до різних спортивних ігор і фізичних вправ в закладі 25 листопада проведений конкурс-огляд «Безпечна прогулянка з псом Патроном»

З дітьми  старшого  дошкільного віку  вихователві організували та провели цікавий та пізнавальний спортивний квест «Крокуй обережно безпечними стежинами».

 В листопаді були проведені консультації для педагогів:

  • Як говорити з дітьми про війну? (завідувач);
  • Сучасне дошкілля під крилами захисту (завідувач);
  • Дитячі ігри очима дорослих, або вчимося бути активними учасниками дитячої гри ( завідувач);
  • Рухова активність на свіжому повітрі (вихователь Таціцй О. М.)

7 грудня ЗДО долучився до відзначення Всеукраїнського дня української хустки. Маленькі україночки з матусями відобразили красу та традиції  української хустки.

16 грудня  2022 року всі групи долучилися до «Дня за здоровий спосіб життя».  В закладі проведений конкурс  «Нетрадиційне спортивне обладнання».

         Під час проведеного завідувачем  круглого столу  «Що робити вихователю для розвитку ігрової та предметно-практичної компетентностей» педагоги ще раз пригадали Базовий компонент України. В якому говориться, що серед всіх видів діяльності саме ігрова формує унікальні якості людини — здатність до свободи вибору, автономність (самостійність, індивідуальність, почуття дорослішання, почуття нових можливостей), сприяє розвитку соціальної єдності (почуття «ми», товариськість, командний дух). Саме гра надає можливість врахувати власні життєві цілі та потреби, забезпечує зв’язок дитини з середовищем — предметним, соціальним, природним. Гра сприяє цілісності особистісного розвитку, оскільки об’єднує мотиваційні (рушійні) спонукання (що Я хочу?!) з інтелектуальними (що Я можу? знаю?, вмію?), а також з вольовими зусиллями (як? Я досягаю бажаного результату). Педагоги закріпили знання про створення умов для формування ігрової компетентності дошкільника .

В грудні надані консультації для педагогів:

  • Ігри у темряві: як розважити дитину під час вимкнення світла (вихователь Тацій О. М. );
  • Професійна рефлексія: як активізувати власну діяльність в умовах війни (завідувач);
  • Поради з надання першої психологічної допомоги людям, які пережили кризову подію (завідувач);
  • Педикульоз і його профілактика ( сестра медична старша).

Батьки є активними учасниками освітнього процесу. Організовані виставки «Новорічна композиція» та «Подарунки захисникам України». Родини   вихованців закладу прийняли участь у конкурсі «Оберіг захиснику».

Оскільки  формування еколого-природничої компетентності в  дітей  дошкільного  віку  є  актуальною  проблемою сучасності. Саме  в  дошкільному  віці  закладаються  основи  екологічної свідомості,  екологічної  культури,  що  впливають  на  поведінку  та  діяльність людини  у  природі.  Сформованість  еколого-природничої  компетентності  дає можливість дитині, спираючись на  наявні уявлення про цілісність світу природи,  його  самоцінність  і  вплив  на  життєдіяльність  людей,  самостійно  й конструктивно  діяти  в  різних  ситуаціях,  що  вимагають  вибору  екологічно-доцільної  діяльності,  мотивує  поведінку,  взаємодію  дітей  з  навколишнім природним середовищем відповідно до його законів і в гармонії з ним. Завідувач провела для педагогів семінар-практикум «Сучасні проблеми формування природничо-екологічної компетентності дошкільників».

Завідувач полинула  з колегами в світ природи під час ділової гри  «Формування екологічної культури дітей дошкільного віку через спілкування з природою».  

Навчити дітей помічати красу довкілля, гармонійно співіснувати з природою та раціонально використовувати її багатства - ось пріоритетні завдання екологічного виховання які ставила перед собою Тацій О. М. при проведенні «Екологічного  експресу».  

В закладі відкрилися створені педагогами за підтримки родин міні музеї «Українська світлиця», «Український побут» з формування у дошкільників патріотичних почуттів.

16 лютого колектив закладу приєднався до заходів до Дня Єднання. З  вихованцями закладу було проведено цього дня різноманітні заходи.  

Протягом року здійснювався психологічний супровід педагогів ЗДО, надаватися консультації різного характеру, здійснювалися проекти, квести та надавалася психологічна підтримка в умовах війни та ін., педагоги закладу брали активну участь у всіх заходах, запланованих акціях допомоги захисникам України. Зокрема, взяли активну участь у плетінні сіток, виготовляли окопні свічки для ЗСУ, готували смаколики на свята для військовослужбовців.

Також педагоги долучилися до виконання ресурсної та цікавої вправи «Мої природні заспокійливі», яка дала змогу зрозуміти, які саме ресурси наповнюють та відновлюють організм та тіло під час війни. 

Працівники ЗДО, батьки та діти долучились до онлайн майстер – класу, де виготовляли «Пташок Миру».  Дані форми роботи стабілізують емоційний стан, відновлюють, допомагають долати наслідки стресу  та повертають в теперішній час «тут і зараз»

З 16.05 по 20.05.2023 року проведений тематичний тиждень з основ безпеки життєдіяльності, під час якого діти поповнили знання  щодо безпеки власного здоров’я, дізналися як захистити себе у надзвичайних ситуаціях, як поводити себе із вибухонебезпечними предметами та виявленими підозрілими предметами. Діти старшого дошкільного віку позмагалися на веселих стартах «Безпечно – небезпечно», «Безпечна стежинка».

Заклад приєднався до святкування Дня Європи 21 травня.  Родини із за кордону приєдналися до нас та зробили фотоколаж на підтримку України.

В травні в закладі пройшов «Тиждень дорожнього руху», під час якого маленькі учасники дорожнього руху вивчали знаки та правила. На достатньому рівні проводилися традиційні щорічні заходи: «Тиждень безпеки дитини», «Тиждень знань з основ безпеки дитини», «Місячник цивільного захисту», під час яких мали місце цікаві форми роботи з дітьми, батьками, працівниками з різних розділів безпеки життєдіяльності.

Педагоги працюють за програмами затвердженими МОН України.

   Ми намагаємося створити максимальні умови для комфортного перебування дитини в закладі дошкільної освіти, а саме педагогічним, медичним та обслуговуючим персоналом ЗДО укомплектований не повністю, педагоги постійно підвищують свій професійний рівень на курсах підвищення кваліфікації при ДАНО та проходять атестацію відповідно перспективного графіку, із року в рік поповнюється матеріальна база закладу, не дивлячись на військовий стан.

         Для безпечного перебування вихованців та персоналу у закладі облаштовується підвальне приміщення під укриття, щоб діти мали змогу продовжувати відвідувати заклад в укритті.

У всіх групових приміщеннях створені осередки, які допомагають забезпечити максимальну емоційну зручність, насичують життя дітей позитивними емоціями, зміцнюють нервові сили, волю, гармонійно поєднують психічне та фізичне навантаження дитини з відпочинком. Це естетично оформлені та зручно розміщені центри:

  • розвиваючої активності дітей;
  • соціально - комунікативного напряму;
  • пізнавально-інтелектуального напряму;
  • мовленнєвого напряму;
  • художньо - естетичного напряму;
  • фізкультурно-оздоровчого напряму;
  • ігровий куточок;
  • куточок усамітнення або відпочинку.

Аналіз стану роботи з патріотичного виховання свідчить про те, що в  закладі дошкільної освіти створені належні умови для її реалізації. В загальнодоступному естетичному місці закладу розміщена державна символіка, яка служить надійною основою формування громадянських рис особистості, її патріотизму, національної свідомості. Для систематичного та планомірного введення у світ національної культури, для їх духовно-морального розвитку та патріотичного виховання створені міні музеї  «Українська світлиця» та «Моя Батьківщина», у  групах створені осередки народознавчого спрямування.

Важливим напрямом патріотичного виховання у  ЗДО  є прилучення дітей до народознавства - вивчення культури, звичаїв рідного народу шляхом ознайомлення з характерними ознаками побуту українців. За 2022-2023 навчальний рік педагогами поповнені міні музеї,  допрацьовані паспорти  та демонстраційний матеріал по  ознайомленню дітей з  українською хатою (житло), одягом, предметами побуту, народною іграшкою, народними ремеслами, гончарством, вишивкою, килимарство, лозоплетіння, символами (верба і калина, вінок, рушник) тощо.

          Під час організації життєдіяльності дітей у закладі  дошкільної освіти використовувались такі основні форми організації дітей дистанційно: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та інші), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, свята та розваги, гуртки тощо. В залежності від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення групи, професійної майстерності педагога вони організовувалися фронтально, підгрупами чи індивідуально.

В закладі організована робота з дистанційного  супроводу батьків у вихованні та навчанні дітей. У пригоді стали сторінки сайту закладу дошкільної освіти, електронне листування, онлайн-спілкування у закритій групі в соціальних мережах тощо. Вихователі дошкільного навчального закладу постійно поновлювали інформації в батьківських куточках, залучали батьків до організації освітнього процесу.

Також педагоги інформували батьків щодо організації безпечних умов у закладі під час повітряної тривоги та інших небезпек. Часто корисними інструментами спілкування були: електронна пошта, форум, чат , відеоконференція, соціальні мережі Фейсбук та Viber. Найпоширенішою практикою  в педагогів було  створення в соціальній мережі Viber групи для батьків, де вони ознайомлювали батьківський колектив з організацією дозвілля дітей, режимом роботи, нагадували батькам протоколи безпеки на випадок повітряної тривоги, евакуації до укриття, надавали корисні поради як зайняти дитину під час вимкнення світла, ознайомлювали з головними правилами інформаційної безпеки під час військового стану і т.д.

Вихователями проводиться моніторинг успішності випускників.  На підставі бесід із учителем 1 класу було встановлено, що більшість випускників дошкільного закладу успішно адаптуються до шкільних умов,  мають достатній та високий рівень знань, мають високу мотивацію до навчання, приймають активну участь у різних шкільних заходах.

В закладі особлива увага приділялась проблемі виховання дітей старшого дошкільного віку та формуванню шкільної зрілості.

Аналіз  моніторингу діяльності педагогічних працівників свідчить, що педагоги: Тацій О. М. та Пашкова Ю. І. приймали активну участь у житті закладу, підвищували свою професійну діяльність, використовували в роботі з дітьми нові шляхи та методи навчання та виховання дошкільників враховуючи особливості військового стану.

Протягом 2022/2023 навчального року харчування в ЗДО не здійснювалося, так як освітній процес у закладі був організований дистанційно.

Організація медичного обслуговування дітей в закладі дошкільної освіти  здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Порядку медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі, затвердженого постановою КМУ від 14.06.2002 № 826), наказу МОЗ і МОН України від 30.08.2005 № 432/496 «Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у ДНЗ», Положення про медичний кабінет ДНЗ, затвердженого наказом МОЗ і МОН України 30.08.2005 № 432/496).

Відповідно до ст.34 Закону України «Про дошкільну освіту» у закладі  дошкільної освіти  організовано безоплатне медичне обслуговування. У закладі функціонує медичний блок, до складу якого входить медичний кабінет, кабінет щеплень та ізолятор.

Медичний кабінет забезпечений лікарськими засобами для надання невідкладної медичної допомоги, обладнанням медичного призначення, укомплектовані меблями згідно з вимогами наказу МОЗУ від 30.08.2005 № 432/496 «Про удосконалення організації обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладах».

Сестра медична старша веде  обліково-звітну та медичну документацію у порядку, встановленому МОЗ України; систематично здійснює облік медичного обладнання,  лікарських засобів та виробів медичного призначення, імунобіологічних препаратів, дотримується правил і термінів їх зберігання та використання, забезпечує  їх своєчасне поповнення.

Медичне обслуговування дітей закладу забезпечує сестра медична старша Зінченко Л. М.  У своїй роботі сестра медична старша керуються чинним законодавством, нормативно-правовими актами органів охорони здоров’я та освіти.

Медичною  сестрою у інформаційних куточках груп оформлені санітарні бюлетені, у яких розміщується різноманітна інформація щодо збереження здоров’я дитини в родині, правила надання першої медичної допомоги при пораненні, організації раціонального харчування, загартування дитячого організму, пам’ятки про профілактичні заходи щодо попередження захворювань дітей на інфекційні хвороби.

Проведений косметичний ремонт  пральні та стелі групової  кімнати, косметичний ремонт медичного кабінету, поточний ремонт коридорів, харчоблоку, пофарбований майданчик та паркан закладу. Здійснена перевірка та перезарядка вогнегасників, чистка вентиляційної системи, повірка манометрів. Розпочався ремонт приміщення укриття,  зроблено стяжку підлоги та часткове фарбування стін .

 Підготовлена  опалювальна  система до осінньо-зимового періоду. Виконаний замір опору заземлення  електрообладнання пральні та харчоблоку. Проведені гідропневматичні випробування системи опалювання.  

Утримання та облаштування будівлі і території закладу відповідає санітарним нормам устрою й утримання дошкільних закладів. Територія закладу має естетичний вигляд, достатньо озеленена, повністю огороджена. В закладі створена екологічна стежина, городи оформлені в українському стилі, виготовлений куточок досліджень. Обладнання майданчиків підтримується у належному стані, безпечне у використанні.

Упродовж всього навчального року активізувалась робота над підтриманням іміджу ЗДО: На сайті та в групах соціальних мереж ЗДО постійно висвітлювались актуальні  проблеми освітнього процесу : безпека життєдіяльності дітей, мінна безпека, як заспокоїти дітей під час вибухів, як надавати першу психологічну допомогу, зміцнення матеріально-технічної бази, організацію харчування,  медичне обслуговування дітей дошкільного віку, організація роботи ЗДО в умовах воєнного стану.

Аналіз діяльності закладу за 2022\2023 навчальний рік показав, що  колектив садочка під керівництвом завідувача Я. М. Пухальської працював на високому рівні, весь час удосконалюючи освітній і управлінський процес, успішно коригуючи механізм взаємодії всіх його учасників. Деякі поставлені завдання виконані не повністю у зв’язку  з  воєнним станом.

Також  в роботі закладу дошкільної освіти  залишаються  такі недоліки:

  • кращої організації потребує робота по облаштуванню осередків для сюжетно-рольових ігор в укритті;
  • не до кінця розв’язане питання щодо облаштування укриття ігровим обладнанням, посудом та необхідними медикаментами;
  • відсутній якісний швидкісний інтернет у деяких групових приміщеннях;
  • недостатній рівень самоосвіти окремих педагогів та участі у проведенні методичних заходів;
  • не всі педагоги на належному рівні володіють ІКТ та впроваджують інформаційно-комунікаційних технологій у практику роботи з дітьми;
  • недостатньо уваги приділяється системному підходу до виховання свідомого громадянина України;
  • не приділялось достатньої уваги  формуванню соціально-економічної компетентності дітей, елементарних економічних уявлення дітей старшого дошкільного віку як  складової у підготовці до успішного навчання в умовах Нової української школи.

Відповідно до виявлених досягнень, недоліків, запитів батьків та державних вимог, заклад ставить перед собою на новий навчальний рік частково нові основні завдання.